Beni izleyin :)

16 Mart 2014 Pazar

Down Under Saç Bakım Maskesi

Merhabalar bayanlar blogumun bugün ki konuğu  DOWN UNDER saç bakım maskesi. Ürünü Gratis'te indirimde görünce saç bakım ürünlerine zaafı olan birisi olarak hemen aldım. :)




Argan yağının faydalarını hepimiz biliyoruz, maskemizde Argan Yağı ve keratin  içeriyor.  Maskeyi yılbaşından beri kullanıyorum ve benim boyalardan artık keçe gibi olmuş saçlarıma yumuşaklık parlaklık getirdi.  Kokusu çiçeksi ve çok hoş ,  1 dakikada etki edebilmesi de en güzel özelliklerinden birisi.

Saç uçlarımda ki kırıklara oldukça iyi geldi , tabi bunun yanında Elseve Mucizevi Bakım Yağınıda kullandım düzenli olarak. Onun yazısı burada  tık tık

Down Under saç maskesini saçları yıpranmış ve kuru herkese tavsiye edebilirim. Ben çok beğendim. :)





2 yorum:

  1. Bende argan yağlı saç bakım serumunu kullandım gerçekten çok iyi geliyor :)

    Blogunuzu beğendim kendi sayfama da beklerim :)
    http://kalemruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil