Beni izleyin :)

18 Mart 2014 Salı

Diadermine BB krem

Merhabalar. 

Bugün blogumun konuğu bir kaç ay önce aldığım ama kullanmadığım,  3 gündür kullandığım diadermine BB krem... 

Ürünün vaadleri.  

Yukarıda bu BB kremin vaadlerini görebelirsiniz. Yine de ben yazayım. 6 etki vaad ediyor. Bunlar; Sıkılaştırır, pürüzsüzleştirir, kusurları düzeltir, cilt tonunu eşitler, aydınlatır, canlandırır...

Uzun süre kullanmadığım için sıkılaştırıcı özelliği hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. Fazla bir kapatıcılığı yok ortanın altında. Yüzümde bir şey yokmuş hissi verdi ağırlık yapmadı bu iyi. Cilt tonunu eşitledi de..


Aydınlatıp , canlandırma özelliğine gelirsek sanırım en iyi yapabildiği özellikleri bu, ayrıca çok güzel bir nemlendirici olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Bir daha alır mıyım almam, ama sorunsuz cildi olanlar kullanabilir. Cildiniz kuru ise nemlendirme özelliğinden çok memnun kalırsınız.  Tavsiye olarak fırça ile kulanmanızı öneriyorum. 

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil