Beni izleyin :)

10 Mart 2014 Pazartesi

Bebak Acı Badem Sütü

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. :)

Şimdi hayatımda her zaman yer olan Bebak Acı Badem Sütünden bahsetmek istedim.  Bebak anneannemden annemde ondan da bana miras gibi bir şey. Anneannem hala tüpte olanından kullanır ve cildi pamuk gibi. :)  
En ağır makyajımı bile çıkarıyorum ve  acı badem içeriği sayesinde cildi besliyor yeniliyor. Kıvamı çok güzel ve çok sıvı ne katı , herşeyden önemlisi doğal , ayrıca yeni logolu ürünlerinde   PARABEN  içermiyor belirtmek isterim.  

                                                                                                                     




Her çeşit makyaj temizleyicisi kullandım ama tekrar Bebak'a dönüyorum. :)  Geceleri önce bebak sonra da gül suyu ile siliyorum harika oluyor cildim. Makyaj yapmasan bile artık alışkanlık oldu mutlaka uyguluyorum.  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder