Beni izleyin :)

21 Ekim 2013 Pazartesi

Mim'lendim :)

Merhabalar efendim :)

Sevgili  http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com/ beni mimlemiş. Ona kocaman sevgilerimi yolluyorum. Şimdi gelelim sorulara.



1-Blogunuzun adı ve linki ?


   Blogumun adı ladykozmetikdelisi

  Link http://ladykozmetikdelisi.blogspot.com

2-Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?

 henüz çok yeniyim 17 ekimden beri yapıyorum. Bir hafta bile olmadı.


3- Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?


  Tek kilo problemim zayıf olmam, ben hep kilo almaya çalıştım ama alamadım :)


4- Formda kalmak için  nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?


   Ne yaparsam yapayım hep zayıfım zaten :) özel bir şey yapmıyorum.


5-Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı  v.b destek ürünleri kullandınız mı ?


  Zaten zayıf olduğum için kullanmadım , ama kilo sorunum olsa bile  doktorumun önerileri dışında hiç bir yönteme başvurmazdım.  Bu tür ürünleri kimsenin kullanmaması gerektiğini  düşünüyorum.


6- Güzelliğiniz ile ilgili düzenli uyguladığınız bakım kürleri var mı?


Olmaz mı :) Cildimi sebamed  sabahları sebamed sabunla yıkıyorum , ve nemlendirici sürüyorum.


Makjımı şu aralar diadermine makyaj temizleme suyu ile temizliyorum. Her akşam bitkisel yağlarla masaj yapıp öyle yatıyorum.  Pirinç kepeği yağı ve kara üzüm çekirdeği yağı karışımı kesinlikle cildime çok iyi geliyor. Bitkisel ürünlerimi  Doa kozmetikten alıyorum.  Haftada 1-2 kez kahve telvesi ile maske yapıyorum ve çook memnunum.

Saçlarım için gene doa kozmetikten aldığım saç bakım yağını kullanıyorum. Watsons'tan aldığım ballı saç bakım maskesinin yeride çok ayrıdır pahalı maskelerde kullandım ama ondan çok memnun kaldım.  Her banyo sonrası ve haftada bir kaç gün mutlaka vücuduma nemlendirici sürüyorum.

7- Vazgeçemediğiniz kozmetik ürünleri


  Ahh onların hepsi benim bebeklerim :)  Ama rimelde vazgeçilmezim   max factor false lash effect'tir. Fondöten , pudra, allık, ruj, oje,  kısacası hepsi.  :)

1 yorum:

  1. Güzel cevapların için teşekkür ederim.Seni yine mutlu etmek istediğim için mimledim :)

    YanıtlaSil