Beni izleyin :)

14 Ekim 2013 Pazartesi

Selective Professional / Protek Ammino Keratin Saç Bakım Maskesi

Saçlarınız benimkiler gibi açma, balyaj, boyama, gibi işlemler yüzünden zarar görmüş ise bu ürün tam size göre. 

Selective Professional / Protek Ammino Keratin Saç Bakım Maskesi 


İnternet üzerindende satışı yapılan ürünü ben eminönü zaza han'dan aldım. (maske, makyaj malzemesi, saç boyası gibi ürünleri kuaförlerden değil oradan almanızı öneririm çünkü fiyatları gayet uygun, zaten kuaförlerin büyük bir bölümüde oradan alıyor.)
Ben banyo yapmadan önce saçımı nemlendirip ceviz büyüklüğünde maskeyi saçıma sürüp streç filmle kaplıyorum. Saçıma saç kurutma makinesi ile ısı verip 2 -3 saat tutuyorum.
Şimdiye kadar kullandığım ve en çok faydasını gördüğüm maske diyebilirim.
Dilerseniz banyo sırasında şampuan işleminden sonra sürüp 20 dakika bekleyerekte yapabilirsiniz ama benim yaptığım çok daha faydalı olacaktır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder